Kokushi’s blog

ほぼ日記です(笑)

My diary third day

9月9日、木曜日。今日は英語の授業があった。授業は昨日と同様tutorialの授業だった。授業では最初に今後の授業の説明が行われて、その次にtutorialの課題のリーダー決めがあった。本当はリーダー挑戦したいが、何せ自信がない。その後は先週の課題の答えをグループ内で話し合い、答えを発表するものだった。話し合いは苦手だったので、あまり上手くしゃべれなかったが、自分なりにできることはしたので、これからもその調子でいきたい。午後は昨日と同様何もなかったので、また課題を進めたり勉強をした。明日は何もないので、課題がかなり進めたい。

 It's Thursday nine September. Today, I had a English class.The class was the same as yesterday, tutorial class. At first, an explanation of the content of the classes in the future was conducted. Next, we had to choose an leader of our group. I felt like becoming the leader but I couldn't have confidence. After that, we discussed the answer of the previous's assignment in the group and showed everyone the answer of it. I'm poor at discussion but I could do as I could so that I want to keep the condition.

 I had no class as yesterday so that I advanced my assignment and studied. I want to advance my assignment more tomorro because tomorrow is my holiday.